تغییر آدرس وبلاگ

آخیش راحت شدم هرجا اسم وبلاگم را معرفی می کردم همه فکر می کردند من از اون ۷خطه هام خودم خیلی از اسمش خوشم اومده بود اما چه کنیم باید اسمی که انتخاب می کنم عامه پسند باشه. برای همین تصمیم گرفتم اسمش را عوض کنم. راستی یه وقت فکر نکنید می خوام از itcafe تقلید کنم چون قبل از اینکه به فکر تغییر عنوان باشم یکی از دوستام در مورد lincafe حرف می زد من هم که استاد ایده دزدی! هستم سریعا نقل مکان کردم بعد از اون قضیه یادم افتاد itcafeای هم وجود داره.
راستی من وبلاگ نویس خوبی نیستم اگه بودم اینفدر جابه جا نمی شدم. ولی قول می دم تا آخر عمرم همین جا باشم. در ضمن فکر نکید می خوام تخصصی بنویسم. اما سعی می کنم در مورد linux بیشتر مطلب بنویسم.

Powered by ScribeFire.

پاسخی بگذارید

