سومین ویرایش کتاب Cascading Style Sheets: Designing for the Web

چند روزه شروع کردم به یاد گیری CSS البته قبل از کنکور یه چیزایی بلد بودم ولی از اثرات بد کنکور همین شد که تمام اصلاعاتمون در مورد طراحی وب فرمت شد. چون زبان انگلیسیم زیاد خوب نیست دنبال یک کتاب خوب می گشتم که به طور اتفاقی و البته با چند معیاری که در نظر گرفته بودم کتاب Cascading Style Sheets: Designing for the Web, Third Edition را پیدا کردم. عجب کتاب خوبیه اغلب جملات کتاب ساده هست و راحت میشه خوندش.
در ضمن نسخه ی CHM این کتاب را دارم که با CHM Viewer بازش می کن. اگه با CHM مشکل دارید این مطلب را از دست ندید:
how to conver chm file to HTML or PDF

Powered by ScribeFire.

پاسخی بگذارید

