CDهای Gusty Gibbon به دستم رسید

آیا تا حالا براتون پیش اومده یه روز پشت سر هم خبر های خوش بشنوید. دیروز روز استثنایی برام بود. اول اینکه بعد از حدود دو هفته DVD-RWم درست شد. در ضمن اگه قرار شد DVD-RW بخرید سوزوکی نخرید. چون هنوز 2 ماه نشده بود که خریده بودم ولی خراب شد. دادمش گارانتی و یه ASUS گرفتم. البته این موضوع دلیل بر این نمیشه که مارک سوزوکی خوب نیست. این خبر خیلی خوبی برام بود چون اکثر توزیع ها و مخازن Linux روی DVD هست . دو هفته ای خمار شده بودم.
نزدیکای ظهر بود که CDهای Ubuntu به دستم رسید. باورکردنی نبود همه ی 20 عدد CD که سفارش داده بودم را فرستاده بودند. از همین جا اعلام می کنم هر کسی نیاز به Ubuntu داره حتما حتما اعلام کنه من می تونم کمکش کنم. البته اگه اصفهانی باشید بهتر می توننم کمک کنم بقیه ی دوستان به اینجا مراجعه کنند.
راستی عجب نوشتن با ScribeFire حالی می ده ها. اگه تا حالا امتحانش نکردید نصف عمرتون بر فناست. در ضمن ScribeFire افزونه FF برای نوشتن وبلاگ هست.

Powered by ScribeFire.

پاسخی بگذارید

