خط فرمان همراه با yakuake

اگر خوره ی shell باشید باید همیشه خط فرمانتون را باز نگه دارید. که این کار از نظر وفت و هزینه مقرون به صرفه نیست. برای همین من yakuake را بهتون پیشنهاد می کنم. بعد از نصب yakuake هر وقت نیاز به خط فرمان داشتید به راحتی می تونید با کلیک F12 که قابل تغییر هست اونو احظار کنید. برای مثال من تنظیم کردم که بعد از F12 تا وسط صفحه باز بشه.
راستی اینم اطلاعات لازم برای نصبش:

Package section: kde
Package Component: main

Powered by ScribeFire.

۱ دیدگاه »

  1. شایان said

    برای این که همیشه یک ترمینال را بتوانید به سرعت باز کنید نیازی به نرم افزار اضافی نیست حداقل در ubuntu می توانید هر hot key را به هر کاری نسبت دهید. ( من در 7.04 تنظیم کردم که با alt+F3 یک ترمینال باز می شود.)

    میلاد: بله شما درست می فرمایید. اما yakuake به دلیل اینکه تماما وارد ram سیستم می شود با سرعت بیشتری اجرا می شود. از لطفتون ممنون.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

