بهترین دسته گل های من

بالاخره تو جمع وب نویسان یکی ما رو به بازی دعوت کرد. سار تو این پست از دوستان تقاضا کرده که به آخرین دسته گلشون را بنویسند. من هم چون آخرین دست گلم یادم نمیاد بهترین دست گل هام را می نویسم.

  • یادمه چند سال پیش کلید ی Power سیستم قراضه را فشار دادم و رفتم پی کارم تا سیستم جون بکنه و بالا بیاد اما چشمتون روز بد نبینه چند لحظه بعد از روشن کردن سیستم، ICهای MainBoard شروع به جیلیز و ویلیز و رقص نور کردند منم که مشغول دیدن آتش بازی سیستم بودم به سرعت اونو از برق در آوردم. MainBoard که سوخت و CPU انگاری سالم مونده بود. Modem و CD-ROM و HDD در حادثه ناگوار جان خود را از دست دادند. خدا را شکر Hard Disk را بردیم زیر عمل جراحی و اطلاعاتم برگشت و با جند تا شوک زنده شد. اما از انجایی که بودجه نمیکشید قطعات دست دوم را بستیم به سیستم. و سیستم دوباره شروع به کار کرد. تا قبل از اینکه بیام GNU/Linux از این دکمه ی Power خیلی استفاده می بردم اما خیلی وقته سراغش نمیرم.
  • یک بار دختر عموم سیستمش را آورده بود خونمون منم سیستم را گذاشتم رو میز و به داشت چنین سیستمی حسرت(بگم قبطه بهتره) می خوردم ناگهان چشمم افتاد به کلید ی که روی power اون بود. دو دکمه یکی برای برق ۲۲۰ ولت و یکی ۱۲۰(فکرکنم؟) بود منم حس کنجکاویم گل کرد و گذاشتمش روی ۱۲۰ و زدمش به برق. این دفعه هم سیستم شروع به آتش بازی کرد و آنچنان این آتش بازی روی من رو سرخ کرده بود که داشتم از خجالت آب می شدم ولی هیچ چیز به پای تجربه نمیرسه اونم تجربه روی سیستم های دیگران. (اصلا قصد بدی نداشتم فقط کنجکاو شده بودم)
  • یک بار هم پسر خالم CDی Linux خریده بود (قضیه بر می گرده به خیلی سال پیش) ما هم رفتیم خونشون و به قول خودمون مهندس برای خود بودیم شروع کردیم به نصب همین طور next و next میزدیم و می رفتیم جلو تا بلاخره سیستم را به هلاکت رسوندیم. windows بالا نمیومد و با Linux هم بلد نبودیم کار کنیم و هی دنبال درایو های C و D و F و … می گشتیم (که نگو همهی درایو ها پاک شده بودند؟احتمالا) اینم از سیستم پسر خالم که زیر دست من سالم بیرون نیومد.(دوستان فکر نکنند GNU/Linux چیز وحشتناکیه بلکه اون موقع من چیزی حالیم نبود.)

Powered by ScribeFire.

2 دیدگاه »

  1. Saar said

    آقا جالب بود!
    اتفاقا من اولین بار که Fedora3 نصب کردم! با دقت خوندم مراحل رو و خوشبختانه هیچ مشکلی نداشتم!

  2. Saeid said

    این تجربه دومی که گفتی رو منم داشتم.خیلی حال داد بهم :دی

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

