حضور Richard Stallman در گروه لینوکس اصفهان

دیروز مجید اعلام کرد که قراره بیاد IsfahanLUG.org (من هم اومدم!) من که قبلا با مهرداد آشنا شده بودم خیلی دوست داشتم با مجید هم آشنا بشم. در کل من نتونستم درست حسابی با مجید آشنا بشم که یکی از مهم ترین دلایل اون کم حرف بودن مجید هست. البته خودم هم اصول مهمان داری را رعایت نکردم.

در کل بیشتر از ده-بیست کلمه از ایشون نشنیدم. مثل پست های وب نوشتش کم حرف و متواضع هست. مهرداد که قبلا اومده بود خوب با بچه ها match شده بود حتی باعث شد من بتونم جایم را توی linux راحت تر پیدا کنم (راهنمایی اون برای خریدن مودم Conexant را میگم).
خلاصه از تیپ آقا مجید خیلی خوشم اومد (همون جور که از Stallman خوشم میاد). فردا احتمالا دوباره همیدیگه را می بینیم. دست آخر هم با هم عکس گرفتیم:
سمت راستی که من هستم و بیابید مجید و سجاد را!

آقای غانم زاده هم که با اون سمینارشون شاهکار کردند. مدل های کسب و کار در Open Source را تشریح کردند. من که حسابی جا خوردم. عددها و رقم هایی ایشون ارائه دادند که تصور کلی من از Open Source عوض شد. امیدوارم در صنعت نرم افزار ایران در این زمینه تحولاتی ایجاد شود.(آرزوی geekی من!)
آقای غانم زاده هنگام سخنرانی:
حیف شد هرچی گشتم یه عکس درست حسابی پیدا نکردم. عکاسمون حرفه ای نبوده. (سجاد را میگم)

خلاصه تصمیم گرفتم وارد مباحث کارآفرینی و کار و مار و اقتصاد و ازین مباحث زیبا بشم.

بعد از یه هفته تعطیلی Isfahanlug به شدت تازه وارد داشتیم:

اینم یه عکس هنری از مهدی بیگی و وحید شهابی (شاهکار هنری سجاد را ببینید)

پ.ن. به علت پکیده شدن اینترنت به در این چند روزه این مطلب را فعلا بدون عکس داشته باشید تا بعدا.
پ.ن. بیخیال عکس با کیفیت شدم. کوچیک upload کردم.

7 دیدگاه »

  1. مجید said

    سلام , ای کاش تفکراتمون شبیه ریچارد استالمن بشه.
    آره یک مقدار کم حرفم ! ولی آخه ناسلامتی من اون جا غریب بودم ها !!!!
    خب سمینار هم که خیلی عالی بود .
    موفق باشید.

  2. آخرش ما نفهمیدیم قضیه چیه :دی

    یه جا حرفه ای نبودم و یه جا عکسم هنریه، تکلیفمون رو مشخص کن….:دی

  3. khajavi said

    مگه من باید تکلیفت را مشخص کنم؟
    تکلیفت مشخص هست. یک گرافیست به تمام معنا.

  4. Saar said

    می‌شه در مورد «گروه های گنو/لینوکس» یه پست داشته باشی؟ اصلا چی هستن و چطور می‌شه یکی از این ها درست کرد، قانونی ان؟ مجوز می‌خوان؟ چه سازمانی حمایتشون می‌کنه؟

  5. arashOio said

    وه… آفرین به شما اصفهانیها. فک کنم تنها لاگی توی جهان باشین که تعداد دخترا با پسراش برابره! (تو عکس که اینطور بنظر میاد) جداً خوشم اومد. تبریک میگم.

  6. علی said

    سلام.
    می‌شود خواهش کنم راجع به راهنمایی که آقا مجید برای خرید مودم کردند بیشتر توضیح بدهید؟ آیا راهنمایی ایشان برای خرید مودم Conexant اینترنالی بوده که در لینوکس بشود نصبش کرد آن هم با سرعت 56 KB نه 14 KB؟ آخر درایورهای رایگان مودم Conexant فقط تا سرعت 14 KB را در لینوکس پشتیبانی می‌کنند.
    متشکرم

  7. علی said

    ببخشید اسم شخصی که شما را درباره مودم Conexant راهنمایی کرده بود را اشتباه نوشته بودم. (آقا مهرداد بوده که من اشتباها نوشتم آقا مجید) بدین وسیله اصلاح می‌کنم. اگر بشود آدرس ایمیل آقا مهرداد را بدهید تا بتوانم من هم از ایشان راهنمایی برای مودم Conexant بگیرم ممنون می‌شوم.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

