افزونه ی Firefox برای مدیریت Download

شاید دوست داشته باشید مدیریت download های خود را به خارج از firefox بفرستید و از نرم افزار های دیگری برای این کار استفاده کنید. افزونه ی FlashGot دقیقا همین کار را انجام می دهد و از بسیاری از نرم افزار های مدیریت download در سیستم عامل های مختلف مانند Linux و Mac Os Xو FreeBSD و windows پشتیبانی می کند.

برای مثال من از نرم افزار مدیریت download بسیار قدرتمند downloader for x استفاده می کنم و تنظیم کرده ام که download ها را با انجام می دهم.

Powered by ScribeFire.

3 دیدگاه »

  1. من از downthemall استفاده میکنم خیلی راضیم

  2. mostafa said

    ممنون

  3. ممنون از اينکه به وبلاگ من سر ميزنين و …
    خوب من خيلي وقته توي وردپرس اکانت (حدود 8-9 ماه ميشه) دارم منتها مطلب آنچناني اي توش نميذاشتم. و علت اين موندگاريم توي بلاگفا هم به خاطر طولاني بودن سابقه وبلاگنويسيم در اونجاست (انتقال دادن 400-500 تا پست به وردپرس خيلي سخته)
    الانم که ميبينين قصد اسباب کشي دارم به خاطر مزاحمهايي هست که توي وبلاگ اذيت ميکنن.

    خوش باشين و خرم

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

