در سوگ مادر

مادر بهشت من همه آغوش گرم تست
گوئی سرم هنوز ببالین گرم تست

پیوسته درهوای توچشمم به جستجوست
هرلحظه باخیال توجانم به گفتگوست

در خواب و خیال همه با توام هنوز
تنهائیم مباد که تیره است بی تو روز

دائم حریم قدس تو احساس میکنم
احساس قدس آن دم انفاس میکنم

موسیقی بهشت همانا صدای تست
گوش دلم به زمزمه لای لای تست

مادر به قصه های تو میخفت غصه ها
میرفت چشم و گوش بدنبال قصه ها

با شادیت نبود غمی را مجال ایست
امّا به گریه تو هم آفاق میگریست

صدقصه عشق بودی ومیخواندمت مدام
رفتیّ و ماند قصه صد عشق ناتمام

ای سینه داشته سپر هر بلای من
اکنون بکن شفاعت من با خدای من

امروز هستیم به امید دعای تست
فردا کلید باغ بهشتم رضای تست

این راز آن حدیث که نقل از پیمبر ست
جنت نهاده زیر قدمهای مادر ست شهریار

و اما

آری از قسمت نمی باید گریخت

عین الطاف است ساقی هرچه (آنچه؟!) ریخت

چه خوش سعادتی داشت مادر عزیزتر از جانم در روز سه شنبه دعوت حق را لبیک گفت و در روز مبعث پیامبر به خاک سپرده شد و در روز ولادت امام حسین (ع) مراسم هفته اش برگزار شد.

همچنین خطاب به وب نویس پونس جان: ((من هم در در غمت شریک هستم. امیدوارم خداوند به شما و خانواده تان صبر دهد))

از تمام دوستان دانشگاهی و به خصوص رامین و سجاد و روزبه به خاطر ابراز همدردی کمال تشکر دارم.

25 دیدگاه »

  1. وحید said

    سلام.
    از صمیم قلب درگذشت مادرتونو تسلیت میگم.
    امیدوارم خداوند به شما صبر و آگاهی عمیق از حقیقت مرگ بده ….
    خدانگهدار.

  2. دوست عزیز نادیده ام:
    بنده هم خدمت حضرتعالی و خانواده محترمتون تسلیت عرض میکنم و برای روح آن مرحومه آرامش و آمرزش از درگاه حق تعالی خواهانم ……

    چقدر زود دیر میشود ………….

  3. مجید said

    سلام.
    تسلیت عرض میکنم.

  4. amin said

    سلام میلاد جان
    متاسفم و تسلیت میگم. غم آخرتون باشه.

  5. سلام میلاد جان!
    متاثر شدم از شنیدن خبر! خدا صبرت بده!
    بهت تسلبت می‌گم!

  6. […] چه سخت است از دست دادن عزیزی مادر دوست عزیزمون میلاد خواجوی به رحمت ایزدی […]

  7. Ali said

    سلام
    تسلیت عرض می کنم ،‌خدا صبر بده
    غم آخرتون باشه

    واقعا سخته …..

  8. Saar said

    باز من هم عرض تسلیتم رو به خدمتت می‌رسونم و امید وارم که خدا بهت صبر بده.

  9. منيره said

    منم تسليت ميگم. غم از دست دادن مادر خيلي بزرگه. اميدوارم به اندازه كافي صبور باشين

  10. تسلیت منو هم بپذیر مبلاد جان

    *********************************
    همین عالم که مادر در برم نیست

    صفای سایه او بر سرم نیست

    مرا گر دولت عالم ببخشند

    برابر با نگاه مادرم نیست

  11. سجاد موسوی said

    هیچ حرفی واسه گفتن ندارم…

    تسلیت می گم

  12. سلام
    تسلیت میگم
    امیدوارم که صبور باشید و یادش را همیشه زنده نگهدارید.
    بقای عمر شما و دیگر بازماندگان را آرزومندم

  13. حامد said

    تسلیت عرض می کنم
    غم آخرتون باشه

  14. حسین کیانی said

    درود به تو میلاد جان و برادر عزیزت مهران
    منو ببخش که اینقدر دیر فهمیدم.
    بی نهایت متاثر و متالم شدم، منم در گذشته عزیز از دست دادم.
    از خدا می طلبم
    صبر و آرامش برای تو و خانواده ات و همنشینی حضرت حق برای آن گوهر سفر کرده

  15. Mohammad said

    تسليت ميگم

  16. irix said

    تسلیت عرض می‌کنم. غم بزرگی هست. خدا بهتون صبر بده.

  17. مهدی said

    منم بهتون تسلیت میگم. از خدا براتون صبر مسئلت میکنم و انشاا… روح عزیز از دست رفتتون غریق نور و شادی باشه…

  18. با درود و سپاس،
    میلاد جان، غم فراموش نشدنی است، امیدوارم خداوند به شما و خانواده محترمتان صبر دهد، بهشت زیر پای مادران است، چون بهشت برای مادران اندکی نیست!

    کامیاب و سربلند باشید
    یا علی

  19. protux said

    سلام
    یک کم دیر پستت رو دیدم ولی لازم می دونم از همدردیت تشکر کنم و بهت تسلیت بگم…

  20. erghezi said

    دوست عزیز تسلیت من رو هم بپذیر . ایشاالله غم آخرتون باشه.

  21. امین said

    سلام میلاد جان
    خیلی متاسفم.خدا رحمتشون کنه.تسلیت میگم بهت.ببخشید خیلی دیر مطلع شدم.غم آخرت باشه.

  22. shahram001 said

    تسلیت میگم خدا رحمتش کنه

  23. شهرزاد said

    salam, shayad dir daram in karo mikonam chon dastresi behetoon nadashtam, vali az shenidane in khabar kheili narahat shodam, omidvaram tasliate mano bepazirin, hamishe movafagho salamat bashid, az ghole man be baradaretoon ham tasliat begin, mamnoon.

  24. سلام . من هم خیلی دیر شنیدم شاید ۲ ماه پیش. اما مطلبی که خواستم بگم این هست که هیچ کسی نمیمیره. فقط روح ( اصل ) از بعد جسمی ( محدود ) جدا میشه و به عالم نامحدود میره. به امید آنروز

  25. صنم said

    تسلیت می گم غم سنگی رو پشت سر گذاشتی . متاسفم

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

