جشن روز آزادی نرم افزار در اصفهان

همه ساله GNU/Linuxی ها و در کل جامعه ی نرم افزار های متن باز و آزاد سومین شنبه‌ی ماه سپتامبر را به عنوان روز آزادی نرم افزار جشن می گیرند.
پارسال یادمه که روز 15 سپتامبر گروه کاربران لینوکس اصفهان این روز را جشن گرفتند. و دقیقا اولین روزی بود که من با این گروه آشنا شدم. امسال هم مثل پارسال بچه ها همگی در تلاش برای برگزاری این جشن باشکوه هستند.

دوستان اصفهانی و غیر اصفهانی برای حمایت از این همایش می توانند از logo و banner هایی که روزبه آماده کرده استفاده کنند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این جشن به اینجا مراجعه فرمایید.

4 دیدگاه »

  1. narcislinux said

    فکر کنم یکی از این خیشو قومای تاکس باشید ؟!
    بابت uptime تشکرات
    اینجا یه سوال مطرح میشه
    میبینم که بعضی اوقات برای یک کار چندینتا دستور هست مگه با یه دستور کارشون راه نمیوفته ؟
    خودم که فکر کردم به این نتیجه رسیدم که اینا(استادان لینوکس) دچار بیماریه فراموشیه موضعی شده بودند و گاه و بیگاه دستورات را از یاد میبردند و دستوری نو در می انداختند .
    البته این حرفم هنوز در حد نظریست

  2. بابا! عصر تکنولوژی و سرعته! چرا هنوز از مراسم انتشار ابونتو عکس و پست نگذاشتین؟!

  3. این گزارش جشن انتشار ابونتو 8.10 اصفهان است که در صفحه آی تی روزنامه اصفهان زیبا منتشر شده:
    http://isfahanziba.isfahan.ir/.%5CDetails.aspx?NewsId=7909&MID=3651

  4. HIDDEN said

    سلام میلاد.
    من یکی از همکلاسیاتم
    وبلاگم رو ببینی متوجه میشی…
    من لینکت رو تو وبلاگم گذاشتم تو هم اگه دوست داشتی این کارو بکن

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

