سربرگ جدید بعد از سربرگ جاری (Firefox)

در Epiphany وقتی می‌خواهیم سربرگ جدیدی ایجاد کنیم این سربرگ دقیقا بعد از سربرگ فعلی باز می‌شود و به دلیل اینکه عادت به ایجاد سربرگ‌های زیاد در من به یک بیماری تبدیل شده به فکر چاره‌ای افتادم تا در Firefox نیز سربرگ‌های مرتبط با یک موضوع در کنار هم باز شوند و نتیجه‌اش یک جست‌وجو ساده و افزونه‌یTabs Open Relative بود.

پ.ن. کوتاه‌ترین اما پربارترین نوشتار بنده!!

8 دیدگاه »

  1. فاراب said

    آفرین بر تو!
    کاش Epiphany افزونه‌های بیشتری داشت!…

  2. ابراهیم said

    البته این خاصیت IE هم هست اما این پلاگین خیلی باگ داره. مثلا صفحه ای که با New Tab باز شده رو کنار صفحه جاری میزاره که زیاد جالب نیست.

  3. ابراهیم said

    که اون هم حل شد! (راه حلش تو صفحش هست) . چیزی که نمی دونستم رو باگ گفتم!!!!

    کافه‌ی گنو/لینوکس: خدا رو شکر!

  4. به به امروز چه پستای خوبی در گوگل ریدر میبینیم . تشکرات

  5. امير said

    سلام

    بسيار عالي مي نويسيد

    من تمايل به تبادل لينك دارم

    اگر تمايل داشتيد مرا با نام » ايرنوكس » لينك كن و برام نظر بزار تا شما رو لينك كنم

  6. MA.A said

    برا چی فکر میکنی این یک بیماریه؟؟؟

    من هم تگ های زیادی رو باز میکنم اما فقط به دلیل صرفه جویی در وقت.

    تا من میام یه تگ رو بخونم تگ دیگه لود شده.

    گاهی وقت ها هم منظور فقط باز کردن تگ هاست تا با سیو کردن اون ها بشه بعدا اون ها رو خوند. (این بیماری نیست!!!)

    • khajavi said

      مثل اینکه شما هم مُلا لُغتی شده‌اید، مهم اصل مطلب می‌باشد که به سمع و نظر دوستان رسیده‌است.
      با تشکر از لطف شما در مورد سالم جلوه دادن من. امیدوارم معتاد و بیمار نشده باشم :دی

  7. […] کامل در کافه‌ی گنو/لینوکس برچسب ها: کافه‌ی گنو/لینوکس, Firefox, بعد, جاری, جدید, […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه