دریافت صوت جلسهٔ نقد مستند خط و نشان رهبر

بسیح دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام اخیراً نقدی بر مستند «خط و نشان رهبر» ساختهٔ شبکهٔ بی‌بی‌سی، منتشر کرده است. به همهٔ دوستانی که اصل فیلم را دیده‌اند و احتمالاً برای‌شان شبهه‌ای پیش آمده و دچار تردید شده‌اند، توصیه می‌کنم  نقدی که توسط آقای علی‌اکبر غلامی، دانشجوی کارشناسی ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی ارائه شده است را بررسی کنند.

پیوند دریافت صوت جلسه از وب‌گاه بسیح دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام

در صورت بروز مشکل هنگام دریافت پرونده‌های صوتی این جلسه از دو پیوند کمکی زیر استفاده کنید:
دریافت قسمت اول – ۶ مگابایت
دریافت قسمت دوم – ۶ مگابایت

با توجه به فضای پرتبلیغات رسانه‌ای ماهواره و اینترنت، خواه ناخواه این فیلم به دست بسیاری از هم‌وطنان ما رسیده و خواهد رسید و به نسلی که تاریخ معاصر کشورش را به دقت مطالعه نکرده است، آسیب می‌رساند. از این رو در صورتی که این نقد را مفید یافتید، آن را به دوستان خود معرفی کنید.

در این مورد بخوانید:

  1. بخش اول: 6 دروغ تاریخی بنی صدر پیرامون آیت الله خامنه ای
  2. بخش دوم:پاسخ 11سال قبل معصومه ابتکار به bbc و ‌بررسی چند دروغ دیگر از مستند بیطرفانه!
  3. بخش سوم: نقش دولت خاتمی در قتلهای زنجیره ای، حصر منتظری، شارلاتانیزم مطبوعاتی و …
  4. بخش چهارم: طفره رفتن خاتمی از مناظره با فرهادنظری، بازخوانی 18 تیر، تناقضات مزروعی و خلجی و…
  5. بخش پنجم: چگونگی انتخاب موسوی به نخست وزیری،تقطیع سخنان رهبری و بررسی چند دروغ تاریخی دیگر

6 دیدگاه »

  1. dust said

    اقای میلاد خواجوی عزیز نوشته های شما را در سیاره سیتو خواندم.راستش دلیلی نمیبینم که بحث های سیاسی را در چنین مکان هایی بیان کنید.بهتر بود علایق و طرز تفکرات شخصی خود را در مکانی دیگر به بحث میگذاشتید نه در یک سایت لینوکسی!!!.باتوجه به این که سابقه ارسال خبرهای سیاسی نیز در سیاره سیتو را داشته اید.
    بگذارید دنیای لینوکس بی طرف بماند و به بحث های سیاسی آلوده نگردد.رعایت این موارد نشانه وفاداری و احترام شما به دنیای اپن سورس است.

    • khajavi said

      جناب dust،
      من فقط در وب‌نوشت شخصی خودم فعالیت می‌کنم. سیارهٔ سیتو (http://planet.sito.ir/) نیز سعی بر این دارد تا خروجی وب‌نوشت‌های لینوکسی را با هم ترکیب کند و یک‌جا نمایش دهد. اگر اشتباهی در سیارهٔ سیتو رخ داده، لطفاً آن را به مسئولین سیتو گزارش دهید.

  2. pes said

    دست مریزاد. موفق باشید.
    با این دوستمون موافقم. نباید اینترنت، اپن سورس، لینوکس، مک ، ویندوز و… بقیه رفقا رو سیاسی کنی داداش اونم این ریختی. باز فش میدادی یا مثل ضعیفه ها با گوشه کنایه و در لفافه توهین میکردی یه چی 😐

  3. bersam said

    من این رو نشنیدم، چون اون مستند رو ندیدم. ولی پیشنهاد می‌کنم وقتی چیزی رو نقد می‌کنیم و منتشر می‌کنیم! اصلش رو هم بزاریم برای مخاطب که دریافتش کنن نه روش پارازیت بندازیم.
    خیلی برام جالبه که توی مملکتی که ماهواره غیر قانونیه، همواره توی رسانه‌هاش و دانشگاه (!) هاش و نمایشگاه هاش در حال نقد (!!) به برنامه‌های ماهواره‌ای هست.
    البته منطقیه (!!!) به هر حال از ما بهترون باید اینا رو ببینن یه وقت اوخ نباشه. 🙂

  4. hj said

    متاسفانه در گودر من بودید با این پوست خود را خراب کردید

  5. محمد said

    من خودم لزوماً با تمام محتوای مطالب پیوند داده شده در این مطلب موافق نیستم، ولی توجه دوستان معترض به آوردن یک مطلب سیاسی در یک وب‌نوشت لینوکسی رو جلب می‌کنم به موارد مشابهی که به نفع جناح سیاسی مقابل در محل‌های مربوط به لینوکس و متن‌باز رخ داده. حداقل همین الان توی حافظه‌م یک مورد از وبلاگ بهداد اسفهبد یادمه که توی شلوغی‌های بعد از انتخابات توی وبلاگ انگیسیش ملت رو تشویق کرده بود از جنبش سبز حمایت کنند. یک مورد دیگر هم نرم‌افزار چغوک (choqok) بود (کارخواه توئیتر برای KDE) که پس از ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ اسم نسخه‌ی بعدی نرم‌افزارش رو گذاشت Black Saturday. با توجه به این که اتفاقاً طرفداران جناح مخالف در این موارد فعال‌تر هستند موارد دیگه‌ای هم احتمالاً بوده که من الان یادم نمیاد و با جستجو شاید بشه پیدا کرد. ولی هیچ وقت یادم نمیاد کسی در این موارد به این افراد اعتراض کرده باشه که چرا موضوع سیاسی رو با لینوکس/متن‌باز قاطی کرده‌ند.

    انصاف همیشه چیز خوبیه ولی رعایتش خیلی سخته، به خصوص اگر در زمینه‌های سیاسی باشه.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه